Firma In.House zbiera doświadczenie na rynku nieruchomości od 10 lat. Iza i Robert rozbudowali firmę do obecnego kształtu 3 lata temu, aktualnie mają 14 osobowy zespół, który wyróżnia rodzinna atmosfera.
Oboje chcą zaprosić do współpracy kolejnych, stałych członków In.Housowej grupy. Budujemy większy zespół. Dołącz do nas !
Czy wiesz co wyróżnia pracę w In.House?:
- Mamy zgrany, stały zespół od lat, który się lubi i może na siebie liczyć,
- Nasi szefowie inwestują w nasz rozwój po to, żeby ułatwić nam sukces,
- Uczymy się od siebie i wspieramy się, kiedy ktoś z nas potrzebuje informacji i wymiany doświadczeń,
- Dbamy o naszych Klientów i dzięki temu budujemy autentyczne i trwałe relacje,
- Pozyskujemy zlecenia przy okazji pracy, spotkań biznesowych i prywatnych, a także wtedy kiedy angażujemy się w nasze pasje.
A co to znaczy tak konkretnie?:
- Od 3 lat funkcjonuje w firmie program warsztatów i szkoleń, który został zaprojektowany dla In.House i dedykowany jest branży nieruchomości. Wyposaża naszych agentów w konkretne narzędzia i umiejętności, których używają w codziennej pracy,
- Możesz liczyć na współpracowników, którzy wesprą Cię na każdym etapie procesu transakcji sprzedaży i najmu nieruchomości oraz na Izę i Roberta,
- Stawiamy na budowanie trwałych i autentycznych relacji z Klientami. Dzięki temu, że czują się zaopiekowani wracają do nas z kolejnymi zleceniami i polecają nas swoim znajomym.
- Podsumowując, szukamy kolegów i koleżanek do naszego zespołu Agentów Nieruchomości, którzy będą:
- Spotykać się z nami raz w tygodniu w biurze lub częściej,
- Poznawać, eksplorować i uczyć się rynku nieruchomości,
- Przygotowywać i prezentować oferty,
- Pozyskiwać klientów i zlecenia na rynku wtórnym i pierwotnym,
- Przeprowadzać transakcje sprzedaży i najmu nieruchomości,
- Monitorować rynek nieruchomości,
- Nawiązywać trwałe relacje z Klientami,
- Współpracować w zakresie kredytów, ubezpieczeń i inwestycji w ramach oddziałowego zespołu z możliwością rozwoju w tych obszarach,
- Dbać o dobry wizerunek firmy,
- Cieszyć się ze swoich i innych członków zespołu sukcesów.
Co oferujemy w zamian:
- Transparentny i uczciwy sposób wynagradzania Twojej pracy i zaangażowania, w oparciu o współpracę B2B lub umowę zlecenie na start,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń prowizyjnych,
- Wsparcie na drodze rozwoju w postaci konkretnych i dedykowanych szkoleń sprzedażowych plus naszą codzienną dostępność i dzielenie się wiedzą ekspercką. Nie ma dla nas głupich pytań na drodze do zdobywania wiedzy potrzebnej, aby swobodnie poruszać się po rynku nieruchomości,
- Możliwość korzystania z komfortowego biura,
- Świetną lokalizację biura z darmowym parkingiem,
- Elastyczne godziny pracy, swobodę i autonomię,
- Auto oddziałowe, laptop, telefon,
- Nowoczesny system CRM podnoszący efektywność pracy i rezultatów,
- Zespół doświadczonych agentów, wspierający nowych kolegów,
- Członkostwo w Zachodniopomorskim Systemie Wymiany Ofert,
- Mnóstwo poczucia humoru.
U Ciebie szukamy:
- Otwartość, komunikatywność i chęć pracy z ludźmi,
- Płynnego poruszania się po Facebooku i grupach branżowych,
- Nastawienia na osiąganie wyznaczanych celów,
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
- Zainteresowania rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi,
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz korzystania z rekomendacji,
- Wysokiego poziomu etyki zawodowej i kultury osobistej,
- Mile widziane doświadczenia w sprzedaży,
- Mile widziane znajomości języka niemiecki, angielskiego lub ukraińskiego - stopień komunikatywny.
Cv wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać na: biuro(at)inhouse.szczecin.pl
Pamiętaj, aby w swoim CV dodać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )"